luni, 6 iulie 2015

Wishlist indeplinit!
  Mi-am dorit de mult o crema hidratanta pentru tenul meu uscat asa ca tot am cautat in blogosfera sa gasesc pareri despre cat mai mult creme si mi-a ramas gandul la cea de la L'Oreal.
  Asa ca tot cautad am si gasit o ferta la DM care este valabila pana maine in 7 iulie, fiind in contratimp am fost si mi-am luat mult dorita crema Triple Active pentru ten uscat si sensibil.





        Si cum in apropierea magazinul DM era si un SH Humana nu am rezistat si m-am ales cu acesta bluzita cu doar 8 Ron. Dar sa revenim la crema, inca nu am deschiso deoarece mai cateva folosiri si este gata ea de la Anew despre care as dori sa va fac un review cat mai detaliat acum ca folosito pe toata. 
  Voi ce parere aveti despre L'Oreal Triple Active? 
  Zile minunate!


2 comentarii: