vineri, 22 mai 2015

Bunatati adunate in ultimele luni!
    In ultimele doua luni nu am apucat sa postez des avand in vedere ca mi s-a schimbat orarul si in sfarsit o sa fie macar o saptamana mai omenesca. Asa ca ma laud chiar daca este tarziu cu cadourile mele primite de Paste si de Sf Gheorghe, avand in vedere ca asa bunatati merita vazute chiar si cu intarziere.
     Sunt produse care mi le-am dorit si faceau parte din wishlistul meu.


  • Samponul antifrizz Alfaparf
  • Umeras pentru esarfe din catifea albastra
  • Sampon uscat pentru par blond Batiste
  • Ruj Avon Rosu Intens
  • Crema de corp Milk and Honey Oriflame
  • Sapun Milk and Honey Oriflame

        Si nu in utimul rand cadoul si supriza de la sotul meu, o gentuta neagra medie care mi-am dorito de mult, avand in vedere ca la un moment dat purtam adevarate geamantane dupa mine la serviciu.
         Fiecare cadou primit este special in felul sau si le multumesc pentu cadourile facute! 
         PS: Ceasul de perete primit pentru casa este deja la noua casa, prietenii stiu de ce :)))








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu